Blogger Widgets ssssshhh...: downline business

Tuesday, November 16, 2010

downline business

aku baru balik dari somewhere ngan akak aku.g denga talk.talk tu best la.die cakap sal something yang akan membantu bebudak belaja n membantu parents gak if doang nak dapat duit dengan care mudah n cepat.aku puji sangat bnda tu tapi yang ta best nye,mostly orang kuat dalam program tu mcm memakse orang lain tok join sekali program tuh.doang supposenye ta boley pakse,naseb baek aku kua awal sebab kalau tak ngan aku sekali kene. if nak ajak orang join, doang kene wat dengan care yang berhemah n sepatutnye.if tak dapat ajak doang join, carikla downline lain.melambak orang kat malaysia neh.bejuta kot orang n tak sume nak join the same thing.tak pepasal mlm ni aku jadi penceramah bebas jap.hui ayat aku nak world la kan.heee tere aa akak aku ajak kua awal.upenye die dah detect sat g mesti doang nak try punye influence join mnda neh.ye aa takan doang nak kua ngan tangan kosong kan.at least mesti ader sorang due yang sangkut ngan doang.kalau tak membazir je la air liur tesembur sane sini tadi.lagipun program tu mahal sangatla,ta mampu student nak kua duit join mnda neh.pada pendapat aku matlamat doang cume satu..buat DUUUIIIIIITTTTT!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...