Blogger Widgets ssssshhh...: jalan2 g melaka

Friday, November 19, 2010

jalan2 g melaka

haha tajuk nak world kan,ta payah semangat sangat nak bace.beriya la aku pakai cun2 hari ni.ingatkan g jenjalan kat dp ke mp ke, la pas anta surat permohonan aku trus balik umah.cet! taw tanak ikot tadi,mase otw g singgah makan kat nasi ayam bawah jjejantas yang dekat ngan uitm melaka tuh.huii lame dow ta makan nasi ayam kat situ,then mase lepak situ teringat aa aku memory mase belaja kat melaka dulu.aiissshhh datang dah jiwang aku neh.hehe beesstt sangat mase kat melaka.macm2 pkare aku belaja kat sane.kat sane aku pandai nak pakai baju2 pompan, belaja nak cakap ngan orang n mcm2 la.aku sukeee!! money cant buy your true experience! itu yang mahal.rindu kat kelas B, kengkawan lame, bebudak bisnes.mcm2 bnda kitorang buat dari part1 sampai part 6.mcm2 bnda datang kat dalam paleotak.awal bulan 12 neh nak konvo dah.tak saba jumpe doang.hope still the same.tataw la if ramai yang dah tak ingat ke,hehhe.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...