Blogger Widgets ssssshhh...: masalah besar!!!!

Monday, November 15, 2010

masalah besar!!!!

mase balik umah malam tu, baru aku teringat.mak cakap aku nampak kurus sangat.badan mcm jerangkung.tulang belakang sume leh rase n nampak tulang leher.aku ingat mak aku memain tapi aku memang perasan berat aku banyak turun sejak akhir2 neh.mase balik umah timbang, aku tgk dah 40.shit! memg banyak turun.dulu taderla teruk mcm neh.paling kokak pun 44.pe masalah tah.mak cakap lagi muke aku nampak kuning n mcm tak sehat.aisshhh kalau dah ader orang cakap mcm tuh masak aku..camne nak cun balik neh?? hahahha taik tol.last timbang skit g nak g 39! hoi tak leh jadi ni weyyy..camno nak gomok balik nehhh..kampit tol la.sape leh bagi idea.aku kat umah makan banyak gile.sampai leh temuntah la nak ksi berat balik badan aku neh tapi ape pun ta jalan.maybe if dah lame dok umah nanti leh naek kot badan aku neh.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...