Blogger Widgets ssssshhh...: pengalaman g pahang

Monday, November 15, 2010

pengalaman g pahang

sabtu lepas aku g pahang,lepak umah kaka ipar aku.memule malas nak g sebab aku jenis malas nak kua umah tapi alang2 dah dok umah, aku pun g aa ikot mak aku jenjalan.(padahal mak memg suh ikot pun).hehehe.mase g sane kitorang gerak sampai jerantut la.masuk kampung segala tapi ni bukan g umah kakak ipar aku.n nak g umah orang lain.huii masuk hutan beb, line hempun sume tader.maxis ke celcom ke jangan kate satu bar,memg hilang habes dah bar2 die.scarynye ta payah cakap.memg seram lagi2 kalau malam.tapi seb bek siang.pastu mase dalam kete, aku observe kakak ipar aku.aku mcm puji the way die jage anak die.halamakk!! sumpah sweet.aku suke tengok.anak die ader due orang kecik2 tapi nakal die sampai leh bunuh diri la kalau ta tahan.die mcm layann je kerenah anak2 die.budak kecik plak.sorang 2 tahun sorang setahun.mestilah banyak cekadaknye kan kalau dah bebudak.fuuuhhh.soalan cepumas! agak2 bleh tak aku jadi ibu yang baek if aku dah kawen nanti??? teeeeetttt!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...