Blogger Widgets ssssshhh...: ada satu cerita

Thursday, December 16, 2010

ada satu cerita

aku terlupa kan nak cerita pasal time aku konvo dulu,camne beb.broadband takde dow.dah kena potong.if ada setiap masa aku upload.serius tada hal.hahaha best weyy time tuh.berkat usaha aku dengan pertolongan kawan2 aku dapat juga merasa anugerah naib canselor.pakai selempang pink.tak ramai sangat yang dapat.so memg jadi perhatian orang sekeliling la if dapat selempang tuh.orang macam pandang2 time aku dapat selempang tuh n masa doang pakaikan dekat aku.perghh!! serius rasa berdebar n mcm tak tentu arah jugak la.hahahha tapi time degree tada dah rezeki nak pakai selempang pink.result dis sem aku jatuh teruk la.aku banayk sangat main.huurrmmm memang aku kena buat something nak naikkan balik result aku tuh.yela dah jatuh takan nak biakan je.kena la ada effort lain nak naikkan balik.if tak dapat 3 bintang pun tak pe la.hope dapat 2 bintang.aminnn

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...