Blogger Widgets ssssshhh...: hehehe,,,

Sunday, December 26, 2010

hehehe,,,



at the beginning of my day today, i'm trying to make my life as busy as i can.hehehe..i'm doing so many things.no need to know la.i just can say that it was a very damn busy day and i love it :).time is running out.eeeiisshhh..then tadi g shoot umah ikoi jap.watpe lagi.gosip le.wajib tuh..hehehe, malam ni nak menjerit tgk bola.kesian la jenjiran aku sat g neh.naseb korang la ye.join sekali dengan aku jerit lagi cun dow..mohla.

sokonglah bola sepak Malaysia.majulah sukan untuk negara! hobin jang hobin yo..belasah yo la..indon tolongla kalah pleasee.then tadi kak long ngan askar2 die dah belepas pegy stadium.hui aku nebes, eh salah aku jeless.tak penah dow g stadium. jangan kate bukit jalil, stadium paroi aku tak penah masuk.dulu tak layan sangat bola boli neh tapi skang minat plak.aisshhh

game mesti chaos gile.laser2 kat mate keeper bagai.ingat penyokong indon je ganas.penyokong malaysia lagi terbaek.memang abes la korang nanty.tak men rusuhan ke ape ke, tengok care doang.relak je.tengok bola - sorak - balik.setel! ni pic pemain malaysia tapi outdated skit.ala janji ada.ape ko kesah sangat.kan kan kan.keh keh keh


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...