Blogger Widgets ssssshhh...: huurrrmmmmmmmmmmm

Sunday, December 19, 2010

huurrrmmmmmmmmmmm

aku time lepak sensorang, aku selalu terfikir.kenapa emak aku selalu cakap kite nak bekawan ni bia tengok orang.ko kalau nak bawak orang datang umah pun mak tek kesah tapi mak malu kadang2 rumah kite neh kecik.rumah kawan2 ko tu besar.aisshhh perkara besar ke tu.entahla aku pun tak taw.mak aku selalu rase rendah diri bile kengkawan aku nak datang rumah.memang mostly rumah kawan2 aku besar pun, bukan mostly tapi memang semua besar la.aku tak penah lak pikir2 perkara2 macam tuh bile mak aku bangkitkan kat gegendang telinga aku neh, sejak tu aku mule fikir..selesa ke doang ek if datang rumah aku??? ingat lagi time raye taun lepas, kawan2 aku datang memang penuh sesak rumah sampai tak boleh lalu..hope semua dapat terima aku seadanya ye..korang jangan salah paham.mintak simpati pun bukan.ni just saje aku nak luahkan ape yang terbuku lam hati.lagipun blog neh tader orang taw.so takdela banyak oarang becakap pape nanty..trimas

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...