Blogger Widgets ssssshhh...: kebaya dolu2 taww

Sunday, December 19, 2010

kebaya dolu2 taww

tadi mak aku kemas2 baju2 lame die,aku pun tumpangla barang semangkuk due dekat sebelah mak aku.usha2 baju la.huii baju kebaya lama punyela banyak.aku pun try2 la pakai n jalan cat walk kat tengah2 rumah.tegelak gelak akak aku.mcm orang dulu2 dah wehh.ketat nak mampos dow baju tu.sumpah weyy n yang laiang tak tahan, aku rembat gak barang sepasang due.saje nak simpan2.ade jugak la aku baju kebaya.then kakak aku pun kemas almari die.sweater die mase dekat oversea dulu pun die kasi aku, banyak jugak la baju die aku make.cantek2 dow.tapi bile nak pakai tuh? hahahaha kalau tshirt tu time nak hang out dengan bebudak neh leh la aku pakai tapi yang kebaye tu,,lu pikir la sendiri bile nak sarung.hehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...