Blogger Widgets ssssshhh...: my name is kudo

Tuesday, December 28, 2010

my name is kudo


hari ni demam makin teruk, suara hilang then hidung rase mcm nak tecabot.tapi tak pe abaikan, kalau tecabot just beli yang baru kat klinik.hee bukan nak cer sal tu la ngeng, nak bagitaw yang hari kelaka plak aku rase.aku ni peminat detective conan, peminat yang stok kipas susah mati aku cakap kau.then tadi pas makan ubat tido yang macam dadah tu, aku memang tido stok tak bangun la.then tadi abah aku jerit, "dik, conan dah start tu, ko nak tengok tak?" bagaikan dipukau, dengan segala kekuatan yang ada aku terus bangun mengadap tb tanpa rase mengantuk seperti yang digembar gemburkan sebentar tadi.hihihi.tak boleh dow miss, miss makan nasek takpe tapi miss tengok cer tu memang tak dapat la kan.semua satu family aku tadi kene layan aku dengan tengok tb cite yang sama.akak aku pun layan padahal die mane minat cite2 macam tu.tepaksa jugak la layankan.terharu den..nanty aku upload pic kudo, rumah internet tak kuat,,jap2 wehh aku try upload eh

1 comment:

Anonymous said...

kelakar wey,
sampai mcm tuu skali..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...