Blogger Widgets ssssshhh...: oii tolongla berubahh

Sunday, December 19, 2010

oii tolongla berubahh

aku ada follow satu blog neh,tak payah la korang taw blog sape kan sebab aku pun tak banyak follow blog orang.mane yang kenal n best aku follow la.die ni baek gile.bile aku bace post2 die, die banyak post pasal diri sendiri tapi entahlah.bile aku bace blog die neh, bile aa aku nak jadi macam die.sumpah die baek dow.korang tak kenal.pompan ni kawan lame aku yang memang dah bebelas taun gak la kenal.haiisshhh.die ni lemah lembut sangat n sangat sopan santun.die ni bukan buat2 sebab aku kenal lame kan.memang dari dulu perangai die mcm neh.serius aku suke dengan style die.mcm mane nak cakap ek, the way die act akan membuatkan ramai orang suke die la.baeekk sangat.aku ni ha bile la nak berubah jadi baek mcm beliau n lemah lembut tu lagila kan.memang agak mustahil dow.hahaha nak try bulehla cakap tapi adoi entahla.bile nak berubah neh.aku takut if aku berubah jadi macam die, orang dok gelakkan aku nanty.mulut ni asyk nak mencarut je.yang tu paliang payah sikit nak ubah.aarrrgghhh!!! padan muke dulu tanak train awal2 n skang naseb ko lee..weyyy seriuss aku nak berubahhh tapi tu la iman tak kuat mane kan

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...