Blogger Widgets ssssshhh...: One step closer

Friday, December 31, 2010

One step closer

Lame aku tak update blog buruk neh,huii lame la sangatkan.hari tu kakak aku dengan abang aku basuh aku, siap pakai downy lagi dow,,maksud aku doing nasehatkan aku la.janganlah bengap sangat.hee doing cakap aku kene pandai manage duit start dari skang, kene saving then buat pape yang patot.so memang padanlah muke aku sebab kene basuh macam tu kan, aku memang boros skit bab2 belanja neh.kalau nampak kedai ade je nak beli, kalau boleh dengan tuan kedai sekali aku nak beli.exaggerate gile kan, tak payah layan aku ni, kadang2 banyak wayar putus skit.then malam pas kene basuh dengan mesin basuh dengan akak aku tuh, aku mcm pkir panjang skit la. Tak lame je lagi nak 22 kan, memang start dari sekarang aku kene buat sesuatu, buat ape tuh, tengokla mcm mane plan tok 2011 nanty.aku nak majukan diri, pandang ke depan, jadi macam dulu balik then pegy lantakle orang yang aku dok selalu piker hari2 tuh.cantek!! wish me luck dear

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...