Blogger Widgets ssssshhh...: final countdown

Monday, January 3, 2011

final countdown

pas aku update sat tadi baru aku pasan dekat atas tu tulis 2011, halamak dah tahun baru rupenye.so skang neh kite semua dah 22 tahun, aku memaksudkan sesape yang sebaya dengan umur aku.dah besar dah kan, so dah sedar diri lum.bawak2la beringat ye.semua orang ingta yang umur kite neh bertambah setahun, umur kite sebenarnye bukan bertambah setahun tapi berkurang setahun.paham kan, setiap tahun umur kite akan berkurang setahun n keep on jadi tanpa lambat sesaat pun.jadi bawak2la merancang kehidupan ni supaya jadi lagi baek n tak sia sia.ramai orang bile dah tue baru nak menyesal, bukannye tak boleh tapi tak banyak pun benda yang berubah if baru teringat time2 usia dah emas neh.nasehat senangkan takat buang air liur je n cakap lah sebanyak mane yang kite nak.so same2 la kite beringat, aku ingatkan korang n korang ingatkan la aku.heee selamat malam geng

p/s : macam mane nak buat supaya orang taw aku neh dah 22 tahun, susah jugak if orang asyik ingat aku neh still sekolah lagi..erghhh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...