Blogger Widgets ssssshhh...: macam mana dengan kita

Wednesday, January 19, 2011

macam mana dengan kita

semalam aku pergi kelas dengan housemate aku.biasalah aku kalau masok dalam kereta port aku mesti belah tengah punye.aku suke kalau aircond tu direct tepat kat muka aku.huii macam kat heaven sangat.ah aku bukan nak cer sal tu.tapi kalau dah kelas pepagi buta neh, paleotak aku pun tengah nak loading lagikan, so aku pun duduk la tepi.otw g uitm neh lalu rumah kampung n lalu hutan.so aku suke tengok sebab kepala otak aku lapang la skit sebelom masok kelas.mase aku tengah dok usha rumah2 dekat tepi jalan tuh, aku nampak something yang bebetol menyayat hati.aishhh aku nampak ada sorang makcik tua duduk atas kerusi roda termenung je pandang langit.dekat sebelah dia ada sorang budak laki temankan dia.makcik tu kan tapi aku rasa die nenek la.nenek tu kan termenung jauh sangat.dari air muka die dah boleh nampak.even sekejap tapi aku macam leh agak yang die nampak sedey je weh.cuba korang bayangkan pagi2 limun bangun takda orang n sakit sane sini.aku tacing tengok nenek tuh.macam mana la dia skang wey.aku ni suka pikir jauh sikit.kat sini aku bukan nak cakap apa, situasi yang sebenar nenek tu pun kita tataw kan.aku just terbayang kalau kita dah tua2 nanty macam mana la agaknya nasib kita kan.terbela ke tak agaknya.takpelah ni just pendapat aku je.pendapat korang mungkin lain sikit ye dak.hehehe selamat berthaipusam kay

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...