Blogger Widgets ssssshhh...: regret

Monday, January 17, 2011

regret

hari ini sekarang ini dan pada masa ini aku tetiba terfikir.sem lepas aku banyak sia siakan peluang yang mendatang.peluang depan mata n rezeki sume kat depan mata la senang cakap.cuma tinggal aku je hulurkan tangan untuk mencapai apa yang dah terhidang dekat depan mata tapi apa yang aku buat? aku abaikan semuanya.aku ikot hati.ececece macam penceramah dah neh.takpe.lantakla kau nak cakap apa pun.ikot hati mati, ikot rasa binasa n skang ikot aku so padan la muka kan..dalam hal ni takda sesape yang salah melainkan aku.tak pandai manage diri sendiri.ayat macam biasa.sukati limpa aku le.bermadah madah lak aku malam ni kan dah name pun blog aku kan.hehehehe mari mulakan semuanya semula.cuba terapkan balik gaya hidup diploma.wish me luck!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...