Blogger Widgets ssssshhh...: sargil lagi

Tuesday, January 11, 2011

sargil lagi

letih gile baru balik dari sagil, ko taw tak sagil tu ape? tu tempat mandi manda dow.lebih kurang ulu bendul tapi lagi best la.dalam nak mampos tempat tu.bebudak ni masuk tak kua2 la.hahaha.ada air terjun.dah explore skit tempat tu.masuk petang tadi dah due kali aku g sane.aku ikot bebudak ni g.sekali sekala layan gak berendam lam air terjun neh.ececece rasa macam puteri gunung ledang sangat time2 main air kat tepi tu.tapi leh ke jadi puteri gunung ledang, takat puteri gunung angsi boleh la kot..hahha then tadi sejuk gile babas sebab baru lepas hujan kan.kalau tadi panas terik memang layan aku cakap ngan kau.nak tengok gamba?? hahahah gamba takdela.lom amek lagi.if dah dapat aku upload masok sini k.itupun kalau ingat la.memula aku tanak mandi,sekali kena campak dekat tempat dalam.memang macam nak mati aku rase.aku tarik je tangan sesape yang aku sempat sauk.sian syra,hahaha memula die nak bawak aku.sekali dengan aku dengan die nak tenggelam.hihihi best gile.sok2 aku bawak korang plak ye.itupun kalau aku ingat jalan aa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...