Blogger Widgets ssssshhh...: wow!

Sunday, January 30, 2011

wow!

skang neh aku dah selamat sampai umah,,malam semalam aku sampai.mengada ngada tol kawan aku sekor tuh nak gerak memalam.hahahah then dengan sepenuh tenaga lah aku try online sebab kat umah aku ni payah nak mati nak dapat line.macam nak carik apa je.then tadi kan kawan aku bgtaw yang segamat dah start banjir,,owh banjir.ehh banjir!!! bia betol!! macam mana nak g klas, macam mane nak g makan.macam mana nak wat sume segala keje?? gila ahh.kalau bebetol banjir.mesti uitm segamat extend cuti punye.heheheh. aishhh teruk gile aku pikir nak cuti je.cube bayangkan umah aku tenggelam.weyy tak sanggup dey aku nak bersihkan umah tu.lumpur sume segala.tolong la jangan banjir plesee,,if banjir pun janganlah naik air sampai umah aku.huuummmmm camno neh?? tapikan macam cool je g uitm naik boat.hahhahaha pastu yang reti berenang g uitm buat kuak kupu2! hehehehhe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...