Blogger Widgets ssssshhh...

Thursday, March 24, 2011

hahhaha hidup ni ada pasang surut, ada baik buruk, ada cantek hodoh n ada macam2 lagi kontratri yang ada dekat dunia neh.ada orang cepat berubah n ada orang akan sentiasa mantain dari dulu kini selamanya.susah sebenarnya nak mantain sama dari dulu.hahaha korang mesti pening tgk apa yang aku post ni kan.umur aku baru 22 tapi nak kata pengalaman banyak tu takdelah tapi at least bolehla survive untuk hidup neh.aku dah bersedia untuk menghadapi sebarang kemungkinan yang mungkin berlaku pada masa yang terdekat ni atau pada masa akan datang.tak selamanya perkara itu akan jadi macam sekarang atau macam yang kita inginkan kerana pada suatu masa nanty mesti akan ada sesuatu perubahan yang akan berlaku.perubahan yang tak dapat dijangkakan langsung sama ada secara positif atau negatif.tak kesah lah pape pun kerana aku sudah bersedia menghadapi segala kemungkinan yang mungkin berlaku.even sakit tapi nama pun hakikat hidupkan.segala kehilangan aku terima dan segala kedatangan perkara baru amat aku alu2 kan.aku dah bersedia, sangat2 bersedia.apa yang akan terjadi tak ku pedulu lagi kerana yang aku mahukan adalah kejayaan dalam hidup dan kebahagiaan orang sekeliling aku.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...