Blogger Widgets ssssshhh...: life

Saturday, March 26, 2011

life

kadang2 aku rasa tension sangat,aish study macam nak gila tapi ape pun tak pat.meaning tak macam dulu.damn! kenapa seyh?? aku buat apa ek yang tak menjadi neh.bukan aku tak bersyukur, aku terima je apa yang ada even aku dah usaha kuat tapi sedey la.bebudak rumah aku pandai2 belaka, kawan2 keliling semua dah up2 belaka tapi aku tak gak up2.adoii macam mana lagi nak buat pun aku tataw.serius aku dah lost.dis sem aku nak dapat dl tapi, entahla weyy.aku ni kadang2 kalau datang mereng aku memang masak di buatnya, tetiba terpikir nak blah je dari sini.rasa nak pindah melaka balik pun ada neh.adoi setan ni datang mencucuk plak pale otak aku kan.sekarang neh orang keliling aku dah jumpa life doang yang doang carik selama neh.yang ni dah dengan yang neh, yang tu dah geng ngan yang tu, yang sana dah best dengan yang sana.aisshhh semua dah jumpa lah apa yang doang carik selama satu sem lepas tu.aku dah jumpa?? tak pun.makin pening ada.tak jumpa sape2 pun tak apelah.dah ada laptop dengan earphone cukup dah.hahahah dapat gak keluar kejap dari dunia luar.buat dunia sendiri antara aku laptop n broadband.tu pun dah cukup bagos.:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...