Blogger Widgets ssssshhh...: tension datang dah

Friday, April 1, 2011

tension datang dah

sok ada test, then esaimen bagaikan tsunami yang datang melimpah segamat.adoi tensen nak start datang balik.takpe pelan2, wat satu persatu.so seua tetap akan siap punye.just kene relax n jangan menggelabah.aku kene becakap dengan diri sendiri dulu.baru aku okay.skang neh aku tgah dok perah otak macam mane nak catch up balik semua subjek dulu.adoy tanak pecah plak pale otak aku kan.then skang neh aku tak de idea sangatlah nak cakap sal ape.yang boleh aku cakap ialah good luck dekat korang dah nak start test tu sekali kay.hehehe 

p/s: to someone.if dia baca die pahamlah yang aku tuju menatang ni dekat die.weyy ko jage diri, aku tengok ko macam tak terurus dah.sebagai kawan aku sedey gak la tengok position ko.good luck test n jangan ponteng2 macam dulu lagi.kalau ada pape prob ko halo2 aa aku kay.tc buddy

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...