Blogger Widgets ssssshhh...: zaman dolu2

Thursday, April 21, 2011

zaman dolu2

hari ni old school sangat, sebab kenapa aku cakap macam tuh. meh sini aku nak cer something.tadi pagi pukul 5 mak aku kejot.pagi2 buta kene bangun, macam nak pegy sekolah dah weh.rupenye air takde kat rumah.so nak mandi macam mane, kalau tak nanty balik segamat tak mandilah aku kan.then aku pun pegylah umah nenek aku naik motor dengan bapak aku pepagi buta tu.hui sejuk die aku cakap mengcengkam tulang la.kete sebijik haram tak lalu lagi.then style bilik air dekat rumah nenek aku ni dekat luar rumah.seriau weyy aku cakap dengan ko.haduii adalah dekat setengah jam aku temenung dalam bilik air tu.macam mane nak mandi wey,, sejuk nak mampos.aku rase nak mandi p ramlee je pagi tadi.elok je aku nak amek air, ade katak betol2 depan mata aku tengah tenung aku.aii katak ni carik gadoh lak kan dengan aku pepagi neh.so aku pun simbahlah katak tu dulu.ye aaa berani plak aku kan nak mandi ngan katak sume.then pas mandi tu jumpa nenek aku kejap then shoot balik rumah.ape lagi, sambung tidurlah, mengantuk gila kot.eiiii tapi memang cool gila2 lah aku cakap dengan ko.dulu2 sangat.hahaha.then mase dalam bas n nak otw pegy segamat tadi, aku nampak bas maktab dow.huii kenangan maktab datang melimpah ruah lah aku cakap,then seronoknya zaman sekolah..aisshh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...