Blogger Widgets ssssshhh...: ;.(

Sunday, May 15, 2011

;.(

harini aku kat segamat, lepas lame tak update blog so rini dapatlah aku balas dendam.hamboi jadual kitorang time INTERSEKSI neh, bak ayat kawan aku, best lah.semua kelas pukul 4.00 petang.uii baek.skang neh kadang2 aku blur g nape lah aku kat sini.aku bersyukur gak sebenarnya.aku diberi peluang untuk membetulkan markah aku.hope sangat dapat perform leklok.harini nak buat luahan perasaan skit.kadang2 aku menyesal gak.bukan sebab intersesi or ape, sebab aku make friends too much kat sini.dulu dah janji nak buat kepala sendiri tapi macam mane ko nak survive sensorang kan.ko kenelah make friends gak.so bila dah rapat ngan kawan2 kat sini, aku sendiri yang tension.rindu dow time cuti neh.dok teringat buat macam2 benda kat segar amat neh.damn! salah step ke aku?? 4 bulan beb?? aku tanak ingat pape.tolonglah hilang ingatan..aku dah sakit kepala,,ah lantaklah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...