Blogger Widgets ssssshhh...: day's seven

Sunday, May 22, 2011

day's seven

betul ke aku eja day's seven tu?? entah aku main sodok je dow.hari ke tujuh ngan ke enam aku sodok balik umah.takan nak dok segamat lak? carik gadoh name nye tu.tapi sedar tak sedar aku dah sayahng seyh kat segamat.semua benda Alhamdulillah menjadikan.so mase aku kat umah aku dok teringat kat segamat.assignment homework.hahah poyo siot! ade jugak orang bunuh aku nanty neh.balik umah pun untung.duit dapat jimat makan dapat banyak, kelas plak pukul 4 so ape pun tak boleh.so far life aku sangat best! heheh hari2 ada je nak merayau g memane.kaki ni panjang je langkah.aisshhh bahaya gak neh..besok ari isni kelas aku pukul 4 plak.so dengan gembira jayanyaa lah kan,,aku balik sok petang! yeaah!!! bepeluh la kawan aku nak kene amek hari2..

p/s: perghh umah aku ada line seyh! hahahah lepas satu post

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...