Blogger Widgets ssssshhh...: precious memories

Monday, June 13, 2011

precious memories

minggu lepas aku nak g tengok wedding kakak sedara aku.,uiii sonok gile.memula aku malas nak tolong sebab dah ramai sangat makcik2 bekumpul wat reunion segala. so aku prefer dok umah akak aku then tunggu time bersanding.tetiba kakak ipar mintak aku tolong die, ko taw buat ape??? masak makanan pengantin wey.. weyyy paham tak weyy.bukan calang2 makanan taw.kalau makanan budak2 tu ko letak je la papepun kan tapi ni makanan raja sehari due hari.hehehe

sabtu malam tu kakak sedara aku berinai, wey cantik gila die ngan baju berinai tu.aku teruja.bila aku lak nak kawen neh??? hahaha jk beb.then aku dah la melayan anak2 buah aku yang tak tekira ramainya tu.sekali orang2 kat situ suh aku g berinaikan kakak sedara aku.weyyy penah lak aku wat keje gitu kan.tapi aku paling tak tahan bila anak buah aku baru darjah 4 selamba badak je g menginaikan pengantin.mane bleh lawan bos beb, so aku dengan cuaknye pergi la menginaikan pengantin wat pertama kalinya!

berbalik ke makanan pengantin, pukul 6 pagi dah tebangun, kakak ipar aku dah gedebak gedebuk kat dapur, bukan begaduh aa.die sedang beperang ngan kuali periuk kat dapur, so aku pun bangun n join the club.masak yang berat2 kakak aku buat tapi macam hiasan buah buahan, potong buah ikot style2 tertentu n macam2 lagilah, part yang tu die serahkan kat aku.aku teruja seyh!!!! tangan dah aa keras sekali dapat lak keje2 gitu kan.memang tecekik la tangan kau.tapi papepun Alhamdulillah semua bejalan ngan lancarnye.

tujuan aku story ni sebab kebanyakan benda yang aku buat adalah pengalaman pertama n aku suke! so selagi mampu mencuba kita semua kene mencuba kay benda2 baru kat dunie neh.jangan malu2 taw!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...