Blogger Widgets ssssshhh...: update and upgrade

Sunday, June 19, 2011

update and upgrade

"alamak ada hero baru lah keluar,,cam ensem je..nak minat ah!" hahah tu lah salah satu perangai aku.ala standard aa beb pompan minat laki n sebaliknya.kang aku minat pompan kang.ha tenganga kau.pada suatu hari ececee start dah aku nak mengarut dan menjadi tukang karut yang berjaya neh,, kadang2 rasa diri ni banyak sangat kurang.dari segi mental, n segalanya lah.ala bukan nak merendah diri.tetiba aku terfikir sebelum aku nak minat orang, aku sepatutnya upgrade n update diri aku nimenjadi seorang yang berguna,then pastu nak minat sape pun sukatilah.

kadang2 aku rase aku ni tak gune kadang2.banyak benda tataw tapi nak banyak benda dalam tangan.hahaha manusia kan tamak, so same lah macam aku.nak A cf tapi malas tahap gergasi laut.tolonglahh,,hope ada semangat yang masih bersisa lagi dalam diri ini untuk aku menjadi orang berguna dan tak menyusah kan orang.malam pun dah larut,,aisehh ayat aku ni dah kenapa jiwang bagaikan rockers zaman dulu??? aku pun tataw.dah ngantuk tok.aku nampak bantal memanggil dan menari nari panggil aku..tapi takpe aku kuat semangat.ku biakan bantal ku menari sebab aku nak g makan!! dah sudahhh!!! mengarottt!!!! kalau betol bantal aku menari,,aku pecut 800 meter g upwell..haha..bye...!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...