Blogger Widgets ssssshhh...: Dark side of the moon

Monday, July 4, 2011

Dark side of the moon






Bahagian kelam di bulan, uii macam tajuk cerpen lak ha.ada potensi nak menang neh.heheh minggu lepas aku pegy tgk transformers.cayaa la weii tapi aku lagi suka megan la bawak mikaela banes daripada rosie yang bawak watak carly.megan lagi cool dow.tapi yang penting shia tetap watak utama, sam witwicky.haha cara cakap dah macam jiran2 aku lak doang neh.takdelah ramai sangat kat terminal one semban tapi ramailah jugak, haha. Seperti bese bab2 prime, bumblebee, decepticons, autobots segala memang cool.aku pegy tengok cer ni ditemani dengan due orang jiran merangkap kawan sejak dari darjah satu, deqno n eda kudut, ngeh3.bebudak ni potpetpotpet dalam wayang tapi tak kesah pun sebab doang ni la yang sanggup teman aku g mana2.hahaha awal2 lagi booking wei.pastu g la merayap ke seantero terminal one tuh.:) tapi tu la kan masa agak mencemburui kitorang, banyak lagi nak beli tapi sempat capai selai je baju.jadiklah tu,haritu tak nak banyak plak duit aku terbang kan.kalau aku ada sayap dah lama aku kejar balik duit2 aku tu.pukul 6 macam biasa dah balik ke rumah.hehehe mana boleh lama2, ko ingat apa naik kete??? Boleh tetinggal bas kalau aku balik kul 7, silap2 bermalam la ku kat terminal one tu..eiii tak sanggup nyah.so ni je la gamba yang sempat snap masa kat sana.dalam lif pun jadilah.mana gamba aku??? Macam bese aku lupa nak snap gamba sendiri

1 comment:

sephia sophia said...

eh sape tudung putih 2? hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...