Blogger Widgets ssssshhh...: menang disanjung kalah dipancung

Tuesday, July 19, 2011

menang disanjung kalah dipancung

hai salam, hehehe long time no see la kawan2.haha kalau aku takda cite nak update pasal diri aku, aku akan update pasal benda2 yang berkaitan dengan isu semasa, isu kurang semasa n mungkin juga isu yang tak reti bahasa.kita tunggu dan lihat je.heheh macam yang semua tahu piala yang paling bermakna masa Malaysia menag dulu ialah Piala Suzuki.huii Malaysia team dilambung lambung lah time tu.semua dipuji n semuanya wangi.takda apa yang salah.kemenangan Malaysia disanjung tapi sape taw yang baru2 ni Malaysia kalah kan dengan Arsenal.kekalahan yang agak besar jugaklah, 4-0 beb.malaysia tak pat bolos satu apa pun.aku tak kecewa pun pasal yang tu tapi yang buat aku kecewa ialah akbar2 harian punya post.

aku tak meankan mana2 newapaper kay hatta paper exam sekalipun, the way doang post seolah olah Malaysia wat salah besar bila kalah dengan arsenal.beb relaxlah, persahabatan je kot.takkan nak pancung dah, kalau kita yang jugak dok kutuk2 Malaysia team, then sapa lagi yang nak sokong.okay the next game doang lawan the Reds.macam biasa kalah jugak tapi apa yang paling dibanggakan ialah malaysia dapat bolos 3 bijik beb.ko ingat senang2 bodoh je ke nak bolos.aku taw Malaysia team ni mental dia kuat.kalau doang lemah kompem kalah ngan kene kondem pasal kalah ngan arsenal lagi.hmmmm bengang lak aku tetiba kan.hahaha pasni malaysia lawan the blues beb, Chelsea.just to let you know that i'm one of the big fan for Chelsea.tapi suka macam mana pun aku still sedar aku bediri kat mana. aku tak ragu2 nak katakan yang aku akan sokong jugak malaysia even semua orang leh nampak kekalahan lebih jelas kita nampak berbanding kemenangan.peace..:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...