Blogger Widgets ssssshhh...: suara misteri di bulan ramadhan

Friday, August 5, 2011

suara misteri di bulan ramadhan



sejak bermenjak menjak ni, aku dah jumpa port paling baik kalau aku nak lepak selain dari bilik aku online ni. aku pergi lepak dekat tangga kecemasan, so kalau berlaku kebakaran or papejelah kan, aku la selamat dulu. wth?? ingat aku selfish ke? tu port nak nap la beb. dapat barang sepam dua untuk aku lentok jap memang takdahal. tapi sejak aku lepak kat tangga kecemasan tu, aku selalu dengar orang perempuan mengaji beb. sedap dia mengaji tapi tegak jugak la bulu roma aku kekadang.

so aku nak g cek memang aku belum berani lagi, so aku dengar je la dia mengaji. sayuu je suare. wey kejap2, cerita yang aku cakap ni cerita betul dow. takkan aku nak troll korang lak kan, setakat ni dah dua kali aku dengar suara tu. untuk menyedapkan hati, aku yakin tu makcik cleaner yang mengaji lepas dia abes buat kerja. lagipun sekarangkan bulan ramadhan. so okay tak cuak dah. suka lagi ada. mintak2 lepas ni aku dengar lagi suara orang mengaji tu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...