Blogger Widgets ssssshhh...: vengeance

Thursday, September 22, 2011

vengeance

Assalamulaikum, hai buat ape? ok aku merepek
and aku tanak taw pun korang buat apa
semalam aku blog walking, pernah dengar blog walking
maksudnya berjalan dalam blog la, apa lah susah sangat
translate je la kan. hehe aku pegy blog kawan aku
if nak tengok klik yang ni shazafiqah
dia ada cakap pasal something yang aku pun dah lama terfikir
oh man aku ni salah course ke weyh
susah sangat nak bawak finance
macam masok explorace tapi tak jumpa jalan keluar
ha ko bayangkan macam mana susah eh tu
masa dip sedap je study then tak pressure macam ni
entah2 memang betol aku salah amek course
kalau salah pun bukan boleh buat apa2 ye tak
aku dah nak praktikal and grade pun
and pastu masok alam pekerjaan
then aku tak saba nak kerja and fullfill semua needs
yang aku senaraikan sebelum ni
hope aku tak tepancit la dis sem!
I try my best!
hey Finance, dulu kau buli2 aku kan
skang turn aku lak guli2 kan ko
siaplah kau nanty weyh
here I come! :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...