Blogger Widgets ssssshhh...: Mohabbatein

Friday, September 9, 2011

Mohabbatein


Aku ni minah hingusan gak kadang2. Eh salah Hindustan. Tak lah selalu. Seminggu adalah dalam tiga empat kali layan Hindustan. Okay tu tipu. Aku suka cerita dulu2 je. Cerita sekarang merepek meraban merapu meracau. Baik tengok upin ipin lagi bagus. 2 budak botak macam toyol lari2 dalam rumah sambil pegang ayam goreng. minggu lepas aku ada tengok Mohabbatein sebab sukati akulah nak tengok kan, takan nak minta izin korang baru boleh tengok kan. Heheh okay2 main2 je. Jangan marah nanty apa pun tak boleh.

Then selama ni aku main bantai je tengok sebab lagu2 dia best bah. Tapi time aku tengok ni ada satu point tu yang membuatkan aku berfikir panjang. Panjang sangat aku fikir sampai rasa dah tinggi 2 inci time tu .Aiseh mudah terpengaruh aku ni. Aku cakap Hindustan tak reti, takat nahi, kiya, Anjali, inspector shahab retilah aku. Aku cakap omputih lah ye. Cakap melayu kang rasa jiwang bekarat lak nanty.

When you love a person, love them as much as you can. Love is simple. Always pray for them that they will live happily ever after with someone that they had chosen even though the person is not you”

Paham tak maksudnya nye, alamak nak kene terangkan ke??? Korang ni memang lah mengada ngada kan. Hehehe gurau2. Maksudnya if kita suka seseorang or in love dengan someone (aku tak suka word cinta, yekk wekk wekk!!) kita doakanlah mereka bahagia dengan apa yang dia pilih dan jangan paksa or berharap dia untuk terima kita. Mungkin ada hikmah kan sapa taw.

Aku jarang tulis entry pasal lovey dovey sebab tak matching ngan aku tapi dah bejangkit ngan Cik Eda lak lately. Hahaha aku tulis kalau mood jiwang datang je. Tebiat mana datang bejiwang plak aku ini hari.Taun depan la agaknye ada lagi entry lovey dovey ni. Waahh!!

p/s : entry ni buat aku berfikir sekejap. Kejap jeee..k bye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...