Blogger Widgets ssssshhh...: gambar raya ke??

Monday, November 7, 2011

gambar raya ke??

aku ada beberapa keping je, this time wat simple2 sudah.
Bersederhana lagi bagus apa..taun depan kita rock balik!
hehe jangan mara main2 je..:)

ni kakak aku dengan anak die, so macam biasa nak mana?? ingat dapat??? haha


ni kawan aku merangkap anak buah aku, nak kenal ke?? tak payah la.
budak ni baru 19 tahun..hehe nak kenal anta la email..nanty aku approve.haha

time ni, mak aku hilang ngan bapak aku semua. jadi tinggallah aku dengan askar2 yang ada..
jadi sementara menunggu mak dan abah pulang, hehe ayat world sangat nyah, aku dengan adik beradik,
anak2 buah, bapak buah, cucu cicit jiran piut segala semua menggedik la sat barang
sekeping dua tiga empat lima dan seterusnya. so nak upload semua memang tak la kan.
hui tangan aku tak kuat nak tekan button upload tu banyak2 kali..
salam aidil adha..:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...