Blogger Widgets ssssshhh...: gula-gula

Tuesday, November 22, 2011

gula-gula

hidup ni macam gula-gula, kemanisan yang kita dapat ni kejap je tapi kehausan lepas
abis makan gula-gula tu amat lama untuk di legakan. peringatan untuk diri sendiri,
su suraya yang cantik manis, wahahaha perasan dow, tolonglah geli tekak aku.
ko relaks k sebab aku tak rasa
benda ni lama.. cayalah
ok fine..terima kasih kerana mengingatkan..trust me


p/s: cik eda, baliklah minggu ni please, cuti kan isnin. ko kena wat skrip Jerman ke, Uganda ke, aku leh tolong weyh aku kadang2 cakap Jerman kat Segamat neh.heheh baliklah woi sebelum aku bakor Shah Alam tu.ni arahan dari pihak atasan..:)

1 comment:

sephia sophia said...

haha ! hampeh ko weyh..
aku xtau lg balek ke x, abang2 aku sume x balek ni
malas gile nak balek naik bas weyh.. x kuasa mak
jumaat malam test, so aku kena balek sabtu pg
kalau aku balek..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...