Blogger Widgets ssssshhh...: kawan-kawan yang genius

Friday, November 11, 2011

kawan-kawan yang genius

hai nama pun kawan2 kan, selain daripada menjadi member untuk beborak and gosip mereka juga adalah kamus dewan yang begerak yang mampu mencipta perkataan2 baru yang tak mampu aku pikir betapa terenya mereka...aku dapat ilham nak buat entry ni lepas baca satu post kawan aku..:P and plus aku takde idea nak post apa.haha

simanggle : single mother
labuan : lebah + tebuan
apallo : apollo
sapu sampai : sapu sampah
moin point : main point
suv : solve
odola : idola
nyah : ngah
macalah ; masalah (ingat comel ea tuka s kepada c, haha)
kalau kita langgar lampu merah, trafik light tu nantikan bunyikan hon tak?? (apa kau nak sampaikan ne????haha)
my girlfriend keluar dengan my boyfriend.. (ape lah kawan aku cuba sampaikan aku pun tataw)

sebenarnya ada banyak lagi, aku je lupa.hahah siaplah korang2 pasni..huahuahua (gelak jahat)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...