Blogger Widgets ssssshhh...: will see

Friday, November 25, 2011

will see


hari ni aku kena "teruk" dengan acik. hahaha dia terang kan semua perkara stok kaw2 punya sampai bengkak gegendang telinga aku yang baru nak elok neh. then malam aku tak leh nak tido. macam2 benda aku pikir. benda tulah, benda nilah. semua benda bercampur jadi rojak buah yang enak dimakan ketika lapar. padahal last2 telelap gak. ceh cite lebat tapi habuk pun tarak aku ni..adui, so what?? sukatilee blog aku an..ngeh3

so aku rasa malam ni aku nak relax sat lah kan, so aku go through semua gamba2 lama.gamba masa diploma. fun memang fun and best memang best. lepas tengok dengan lebih detail and ingat balik benda2 yang aku dah wat dulu, finally baru aku perasan..mungkin ada betolnya cakap acik, i have to change a little bit..hmmm.. k dah la nak kemas2 baju..sok nak lari dari umah pegy Lombok ada kenduri..muahahaha apelah aku mengarot neh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...