Blogger Widgets ssssshhh...: ************

Saturday, January 14, 2012

************


malam ni entah kenapa aku payah sangat nak tidur,
semua perkara datang menerjah dalam kepala tanpa belas kasihan.
aku bangun, tengok jam pukul 2.30 pagi. aku menapak ke luar rumah,
aku hayunkan langkah terus melangkah ke luar pagar. arah tuju aku tataw.
yang aku taw aku pening secara tiba2. aku panjat sikit bumper kereta housemate aku.
aku tak kira apa yang jadi. aku baring dekat bahagian depan kereta tu.
aku nak tengok bintang-bintang dekat langit. aku rasa kepala aku lapang macam takde pape. mungkin tensen paper aku pun tataw. sedar tak sedar aku hampir terlelap
lena sangat sampai aku terlupa yang aku sekarang berada diluar rumah
kerana keasyikan melayan keindahan malam. sebelum aku terlajak sampai pagi, aku bangun melangkah mengunci pintu pagar dan sambung semula perjuangan aku yang tergendala.
aku ada seminggu lagi sebelum semuanya terlambat dan tidak bermakna lagi
good night~~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...