Blogger Widgets ssssshhh...: pantun kerat tak berapa nak kerat

Sunday, March 4, 2012

pantun kerat tak berapa nak kerat

Assalamualaikum
siang tadi merayau tak hengat dunia,
sampai ke somewhere yang aku tak penah sampai masa dulu kala
apa benda yang buat tadi pun aku tataw la

malam pun menjelma and aku merana
sebab kena buat kerja yang due date dia dah dekat gila
merayau lah lagi and memang akulah carik bala
so memerah otak macam perah kain perca

dah pukul 4.38 pagi mata mintak dikasihi
tapi aku tak bagi selagi kerja aku tak setel lagi
dah taw tak siap kerja yang aku dah kenapa aku berblog lagi
selagi tak siap jangan harap nak pegy bermimpi

kepala aku dah pening sebab lama sangat stay up
besok pagi tengoklah mata aku sembap
kalau tak kerana kerja memang jangan harap
oh bulan Julai aku mengadu cepat2 lah menghadap

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...