Blogger Widgets ssssshhh...: pergilah. takpe

Thursday, August 9, 2012

pergilah. takpe

assalamualaikum
perpisahan adalah sesuatu yang menyakitkan
tak kisahlah perpisahan apa,
ibu bapa yang meninggalkan anaknya
suami yang meninggalkan isterinya
sahabat yang meninggalkan rakan baiknya
korang kalau rasa korang memang taw
aku ni dah kenapa tacing macing

perpisahan mengajar erti tabah
menyakikan tapi tulah hakikat
and aku tak suka perpisahan
benci gila tak kisahlah perpisahan pasal apa pun
tapi terpaksa gak menghadapinya

"su, aku nak pindah jauhhh"

"haaa??? bilaaaa???"

"dalam masa terdekat"

aku tataw nak respon apa
sediiih??? aiisshhh
kau pergilah. takpe
jaga diri weyh kat sana
just keep in touch

2 comments:

skulluv said...

nangis sudah.

su suraya said...

ciiisssssss....aku hensem tak main nangis2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...