Blogger Widgets ssssshhh...: beting taught me well

Monday, September 24, 2012

beting taught me well


*amaran, ni antara entry terpanjang, terkebawah dan tersegalanya*

assalamualaikum
hari ni aku nak bercerita pasal uitm
ha kau jangan tataw, aku sayang uitm
uitm bagaikan rumah kedua untuk melarikan diri
eceehhh kisah plak korang aku sayang uitm ke tak
yang penting aku nak story something yang important *aiishh*

hari jumaat lepas hari last aku sebagai skp
kang kalau aku tak cakap skp apa bising lak skulluv tu
skp tu SKIM KHIDMAT PELAJAR! hahaha then aku bagitaw ana
yang aku last dah jumaat tuh, then aku tak expect doang buat satu makan2
sebab nak raikan skp2 macam aku neh.
ha mulalah nak nangis. sobsob haha takdelah

selain aku ada lagi 2 orang budak sama macam aku
nazmi dengan nazli tapi doang budak2 bawahlah
doang ni adik beradik kembar tak seiras, 
lain mak lain bapak

nazmi dengan nazli neh tak last lagi and still ada kat sana
sebab doang sayang uitm lebih sikit dari aku
hahaha kalau doang baca ngamuk lak kang
naya aku

so ini pun meraikan doang jugak sebab doang sama macam aku
then macam biasalah bila dah last day
aku memang kena kaw2 aku cakap dengan kau

"su basuh pinggan neh"

"su makan tuh, ni ha habiskan. ha tu bawak balik"

"hahaha mana larat dah"

"takde2, makan ni semua"


ni baru sikit, belum cerita kena bahan dengan bro lagi
aku cakap dengan kau, dia kalau bahan kau sekali
hahhaa jangan harap kau dapat lepaskan diri
pergi bertapa dulu belajar cara2 melepaskan diri 
dan selepas dianalisa dan diperhatikan
nak lepaskan diri senang je, buat2 macam ada orang kol
then selamatlah.taktik ni pun bro selalu buat. hohoho

then kena bantai dengan kak dayang lagi bagaikan machine gun
kak dayang kalau kau gelak dengan dia dari pagi,
taw2 dah pukul 5 sebab kak dayang ni gelak takde brek
hahaha masak aku kalu dia baca.
kak dayang, santan kelapa sawit satu. keh3

lepas tu ni lagi 2 orang
kena gelak tanpa henti dari sarah sewel dengan ana mereng
doang kalau gelak kau kena pakai pelindung telinga
takut tercedera gegendang telinga kau
sorang gelak tak hengat dunia, cicak pun sakit jantng dengar
sorang lagi gelak ada sikit bunyi tersepit kat hujung
macam ada benda tak lepas. hahaha 

then ada lagi sorang
hairi si pendekar penyu. ha kalau tersalah cakap depan dia even secoit
package dia kena bahan setahun tanpa henti. tensen aku. hahha
agaknya kalau terlanggar dinding baru hilang ingatan dia tuh
mintak2 lah besok dia langgar dinding makmal. har3

kak sham lak rajin buat kerja, tapi kalau bab memanjat manjat almari
ke kerusi ke, memang aku kena sebab kak sham pregnant
macam spiderman dah. hahaha dengan baju kurung segala
kalau makcik2 nampak aku memanjat sana sini
memang rejek kejap nak buat jadi menantu
tapi kejap je, lepas tengok muka aku yang kiut neh
mesti semangat nak buat menantu. bwahahahaaa weekkk

bang nazim lak dia ni aku tak kenal sangat memula
yang aku taw dia klepet aku umur dia
mati-mati ingat 27, sekali dah 30 lebih. cisss cisss dan cissss
masa aku skp memula tahun lepas, tak pernah lak nampak dia
skp kali ke 2 baru perasan, hahaa kecik sangat agaknya
tinggi sikiiiiiit je dari aku. keh3
hahaha seriuss mati aku kalau doang baca

bang man lak dia macam bersemangat sikit orang eh
kalau time aku punch card then terserempak dengan dia
"HAI SU!" ha engkau. memang kuat suara dia
satu bangunan leh dengar, aku pun taknak kalah then
aku pun sambung "HAI BANG MAN!" heeee

ha taun ni pelik sikit, macam tahun lepas
aku selalu gak lepak borak2 dengan yuss and angah
tahun ni tada, angah lagi ah. jangan cakap batang hidung
kaki kepala tangan ke usus kecik ke memang tak nampak langsung
yus selalu cakap aku sombong. hahaha mana ada seyh
tahun lepas sebab tempat lepak memang dekat fizik
tahun ni memang fully biologi tempat bermain-main.hehee

kak saba lak dia caring sikit sebab selalu tanya
and update pasal career life aku. eceee ayat
kang mesti doang ingat aku membodek sat g neh
yelah sebab aku dah habiss belajar, 
then dia agak risau bila aku kerja dengan sesuatu
yang takde kaitan dengan course aku.


oh my, banyak gila seyh kenangan.
haaha malas dah aku nak tacing macing, nanty sampai bila tak habiss
entry neh memang panjang segala hapa
aku just nak cakap, aku seronok gila dekat tempat kerja lama 
even aku just sementara je. seriuss tak tipu
kalau tak how come aku nak apply untuk kali ke 2 kan
lagipun, memang takde connected langsung dengan course aku

to my cik bosss, encik bosss dan bosss besar,
thanks for everything..lol :)

masa aku nak balik
budak kembar tak seiras neh tanya aku

"akak, akak tak sedih ke nak pindah??? macam rilek je"

"sedihhh??? hahaha rahsia. takkan nak tunjuk plak, hilang hensem nanty"

"eh elehhh poyoooo"

"hahahaa."

5 comments:

skulluv said...

weh, ntah2 ko antara yang aku dengar budak2 uitm tak suka tu kan? haha..

gurau je. good luck for ur future.

su suraya said...

hahahha cacat betol.. aku agak dah. mesti bantai nyer..

hoho tq weyhh

sephia sophia said...

haha ti..ko kalo tak buat ayat cm sengal boleh tak? tergelak gelak aku baca hahahha..

su suraya said...

hahahah daa,, sebab orang sengal macam kau jadi kena buat ayat sengal lah sikit..hihihi

sephia sophia said...

senget tul hahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...