Blogger Widgets ssssshhh...: dalam pertandingan, kawan pun boleh jadi lawan

Wednesday, March 27, 2013

dalam pertandingan, kawan pun boleh jadi lawan

assalamualaikum
dulu masa zaman kegemilangan aku, aku layan deh f1
daripada team sampailah ke player semua aku taw
aku dulu suka kimi raikkonen time dia dengan ferrari
tapi dia je tak suka aku, nak buat macam mana kan
kena lah terima

minggu lepas ada orang nak kasi tiket free
perghh teruja sampai kalau lompat memang mimpi sampai ke bintang lah aku
tapi disebabkan last minit so aku tak dapat nak join
then aku tataw tiket tu pergi dekat sapa, takkan aku nak follow up kan

masa aku usha game tu
aku tengok dan kaji, ecee poyo ayat kan
vettel menang game and second webber
the point is dua2 dari team yang sama, red bull
ferrari? dah terjun kat laut cina selatan

then aku dapat taw yang sepatutnya vettel kena bagi laluan
dekat webber supaya dia dapat menang game kat sepang tu
then masa 10 pusingan terakhir vettel telah melanggar arahan team
then dia potong webber and sampailah penamat, vettel menang
so webber dekat atas podium nampak muka macam kicap masin
tak puas hati dengan vettel

well semua dekat paper and team bengang dengan vettel
sebab dia pentingkan diri and nak menangkan diri sendiri dulu dari pasukan
aku tataw lah kan tapi dari satu segi aku side dengan sebastian vettel ni
dia dah memang power, so kenapa dia kena beralah untuk memberi kemenangan
dekat orang lain? ialah yang menang pun team sendiri
kiranya kalau dari segi pasukan satu dua dah sah2 red bull pegang


aku bagitaw mak aku

tapi dari segi individu? mestilah vettel nak buat something
and nak upkan diri dia? yep sometime kita kena beralah tapi bertempat
dan kalau aku jadi webber aku mestilah nak menang bermaruah
takkan nak menang sebab ikot cakap team

"ha webber ko rilek2 je sebab manager dah suruh vettel slow, so kau menang"

takkan kau nak menang mudah, menang fight la bru best
so kalau aku jadi webber, pada aku lah kan aku nak memang sebab aku usaha
bukan sebab team suruh aku menang, and kalau aku jadi vettel
aku mestilah bengang sebab kena bagi laluan plak, apekehe kan

ni bukan adik beradik untuk abang beralah kepada adik
ni pertandingan der, aku taw red bull ada dua player yang power
so dia nak balancekan supaya dua2 up kat atas and player lain tak depat kejar
tapi susah sebab dua2 darah panas an. vettel nampak lagi power
so mestilah dia nak kongke game, memang tak la nak beralah kalau kau boleh menang. 
dats why aku sokong dia
ni bukan zaman tok kaduk, orang sekarang berlumba lumba nak dekat atas

tapi ada part aku tak sokong sebab dia hampir menyebabkan eksiden kepada webber
masa dia potong tu, nampak sangat tak menyempat
kalau webber eksiden memang kaw2 dia kena punya aku yakin
tapi papehal pun webber tak payah nak marah lama sangat

standard lah dalam game semua nak menang
dalam game apa2 pun, dah tak kira adik beradik dah weyh
even jiran yang selalu ajak main kucing sama2 dengan kau petang2 pun
boleh jadi musuh utama kau bila ada dalam 1 pertandingan 

untuk next game dekat mana lepas aku pun tataw lah kan
ko kena buktikan yang tanpa arahan team 
ko pun boleh naik atas podium no 1 and vettel no 2
make sure ko dekat atas sebab usaha ko
bukan sebab team bagi arahan suruh vettel slow and bla bla bla
lagi puas hati bila kau menang sebab kau dapat sendiri

btw ni pendapat aku sendiri, setiap orang ada lain2 pendapat kan
mungkin kau tak sokong vettel sebab nampak pentingkan diri
mungkin kau sokong webber, terpulang

and kepada lewis hamilton, adoi ko ni buat lawak plak
boleh plak pegy masok pit mclaren
tu team kau dulu, sekarang kau mercedes
aku boleh bayangkan mesti2 krew2 dalam tu blank
tapi aku paham
benda yang dah jadi Ex memang susah nak dilupakan
hihihihihi...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...