Blogger Widgets ssssshhh...: gambar time kempen

Wednesday, March 20, 2013

gambar time kempen


ha ni lah kempen yang aku handle tu. banyak mengula benanye. penat seyh



macam mana rancangan kita nak mintak yb lari dalam guni tu? dia setuju tak??
 yb request nak game tiup belon la weyyy



kawan bertumbuk i yang berdiri tu. hehehe



apo macam soalan spm ni? den upsr tak daftar laie. abih2



mari2!! sapa nak kena karen free meh kek akak meh. tak kena bayar bil jangan riso



bini den masak apo gek eh kek umah. (pikir sorang2 dalam hati)



apo lak ado cahayo dalam mimpi den ni?? macam torang bona lak kornea den ha



saya setuju neelofa jadi bini sey no 4, apa kata korang?
diam2 jangan angguk. wat tataw je..



acik dulu kojo lain, taw2 dah sosek yo ko sinia. ok abih dah cito acik, poie tompek lain



apo abang ni tengok2 ni, tak ponah tengok budak kocik ko???



soalan cikgu den laie kacang dari nia. macam nak pocah palo den



ni lah rumah idaman kita sayangg.
keciknyaa rumah, kawen ngan orang lain la..



ko baco yolah pameran tu ha. abih lak sumo nak kono ekplenn. ponek den



bang, kita gantung dia sampai malam.. muahahhaa



aku rasa aku tangkap gambar aku tadi, 
apesal gambar yb depan ni plak tetiba jadi wallpaper neh??

dialog adalah perbuatan durjana aku. aku main tulis je.
just suka2. serius sangat pun tak boleh kan. hihihih :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...