Blogger Widgets ssssshhh...: gunting rambut bergerak

Monday, March 11, 2013

gunting rambut bergerak

assalamualaikum
hari tu seminggu aku betapa dekat kajang
so dalam masa tu aku menjadi warganegara selangor
buat sementara waktu. then selalu balik kerja naik bas
kali ni naik ktm, so macam jakun skit lah
konduktor ngan pemandu bas pilah tu confirm rindu aku
hahahahha gelak bangga

then masa kat sana aku teman mak aku
sebab mak aku kena jaga anak buah aku
anak buah aku kalau ikotkan dah besar reban ayam dah
tapi disebabkan dia pompuan so tak elok la dia tinggal sorang an
so mak aku pun jaga dia, then aku pun macam tanak jejauh ngan mak aku
awwww gedik sangat

then masa dekat sana, malam2 anak buah aku bawak jenjalan
dia ada skuter sendiri. bawak macam hantu. terbang tudung aku
bila aku naik dengan dia aku dah paham perasaan mak aku
aku paham napa mak aku tak nak naik motor ngan aku dah
sorry mak, janji pasni anakanda akan bawak leklok
panjang plak cerita aku ni

masa aku nak pergy beli bergerr
aku jumpa satu benda yang rare lah senang cakap
stylee weyyy. ha tengok gambar bawah ni


ha ko agak2 ni apa?
lori askrem? lori mekdi? lori hantu?
oh salah2. ni adalah lori gunting rambot
ha teruja tak teruja. gunting rambot bergerak wey
gila old school. aku dok tenung je lori ni masa tunggu berger masak

masa nak snap tu orang tu macam perasan taw
dia ingat aku pesaing dia agaknya, bajet nak bukak lori gunting rambot gak
rilek aa bang, adoii lepas dia tak pasan aku snap balik
tapi aku memang teruja sebab dekat pilah tak jumpa lagi lori gunting rambot

lori ayam lori sayur lori simen banyak laa
hahhaa tu je aku nak cakap. aduhhh 

p/s : to papa blogger, hahahha manu first half je power. second no komen. kasi bakar line! hahahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...