Blogger Widgets ssssshhh...: selamat pengantin baru kawan - ain dan arzee

Wednesday, April 3, 2013

selamat pengantin baru kawan - ain dan arzee

assalamualaikum
minggu lepas hari sabtu aku pergi kenduri kawan aku
ha kau, aku kalau yang kawen2 ni kawan2 aku
memang semangat juang yang tinggi aku nak pergi
yelah kita kawan dah lama, jadi nak taw jugak lah kan
macam mana ghupe mereka mereki ni bila kawen
then lepas dah deal dengan ajum and aisyah nosri
so kami bertiga berlepas lah ke batu berendam melaka

dah nama pun first time pergi
tipulah tak sesat, ada sampai satu masa tu
kitorang keliling satu bulatan tu sampai 3 kali
konpius gila wey macam mana tah jalan tu
gps ok tapi dia pergi bantai bagi jalan jauh
sampai ke jalan mati, last2 jumpa jugak rumah kawan aku tu
selepas menggunakan hati dan perasaan *apa aku merepek ni*

dia ni comel sangat3, nama dia nurul ain rasip
dia ni kalau senyum memang sampai ke telinga
and kalau gelak tak hengat dunia, dia ni sama sekolah dengan aku
masa dekat serting dulu, macam2 benda jugaklah buat ha
dia ldp (lembaga disiplin pelajar), sikit tak banyak
banyak dia tolong aku dulu tawuu

dia ni baaaikkk sangat and dah rezeki masa diploma 
aku dapat sama tempat dengan dia kat melaka
tapi dia akaun aku bisnes dan aku lupa dia kat melaka
masa jumpa dia sabtu hari tu aku tanyalah kan

"ain, kau dulu diploma kat mana ea???"

"kat melaka la suraya, kan kita sama kawad yang menang tu. 
kau kenapa lupa???"

"ehhh kau melaka ea??? ooo ingat dah. hahaha macam mana aku boleh
terlupa kita sama dulu. adoii'

"hahaha tak guna suraya" 



weeyyy jom main lagu pitbull!!!




alamak, sakit perot plak! kontrol2..




buat tol plak dah, ingat aku sami vellu ke???




welllo ainn! cantik betol kau. selamat pengantin baru
dah kawen ni perangai gila2 kau tu kontrol sikit
kang husband kau sekali gila macam kau..hahahha
jangan marah! sayangg kau.. k dah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...