Blogger Widgets ssssshhh...: picture speak louder than words

Monday, October 7, 2013

picture speak louder than words


the goodbye doesn't matter
the memories does
it's hurt a lot

the good memories make you smile
the others just make you cry
but life must go on
live life to the fullest
yeaaah!


kadang2 mental mereka memang putus. ni tempat budak2 main woi



(dinner debest)
ada hantu di belakang


gambar pre grade. ha pilih2. mana nak kasi taw aku
yang lelaki jangan nak gatal pilih jugak. hikhikhk



aqilah dan insyirah. kawan baik aku kebanyakannya memang nama last doang ah kot



(buka puasa pantai puteri)
geng kulit hitam, eh salah geng baju hitam



asyraf dan syaz. kalau nak taw, acap ni laki paling cool sekali dalam kelas
kau marah ke apa ke dekat dia, dia lek je. tak penah marah sekalipun
aku rasa reseptor marah dia dah putus



(buka puasa pantai puteri)
sebelum baca doa haruslah bergambar dulu. busuk bebudak neh



zetty dengan pia. housemate dan jiran sebelah bilikmate.
zetty orang pertama aku kenal masa dekat melaka.



gambar tasik uitm lendu. tengok memang lawa kan tapi 
biawak besar buaya. aku penah kena kejar. cisss



ekpedisi daki gunung apa tah dekat cameron highland tu. 



(dinner debest.)
 seme bajet kpop. geli aku



(cameron, tempat orang asli main sumpit)
malu pulak nak mengaku ni kawan sekelas aku



(cameron gitu)
kau nak taw aku yang mana? aku yang pakai sweater manu tu
durhaka betul. sweater pinjam je pun. 



gambar gegadis jejaka idaman kelas sebelah yakni kelas A
dah kenapa kau tangkap gambat tengah jalan neh



(beraya rumah aku)
mak aku kata "ni kalau penat rehat2 lah dulu"
boom! seme takde warning terus baring buat macam rumah sendiri



my very2 bestfriend till now. heee aqilah gemok
yang sekarang dah kurus. hahaha



(masa aktiviti role play)
hai nama saya irfan tapi su suka panggil saya bruce lee



dayah, miza dengan kak yong
doang bertiga bila bercakap lembut sangat. 
kena pasang speaker baru dengar dan paham



(game futsal)
siaplah kau irfan, dalam court karang aku tak sepak bola
aku nak tumbuk kau je

eleh jeles ngan muscle aku lah tu



(overnight kelas A dan kelas B)
okeh sekarang sapa nak belanja kita makan neh

krik krik krik krik....



(presentation role play)
bas dah sampai, sapa nak naikk???



(presentation role play)
hamper je??? ni aku punya sorang. kau orang nak beli sendiri



(pre grade)
aku pun tataw aku g mana masa ni. kuat sangat merayap
orang tangkap gambar aku merayau dalam bangunan tu



fizah dan fatin. jiran sebelah bilik yang baik hati sangat
selalu mendermakan makanan dekat aku dan menjadi rumah kedua
sebab aku selalu tak bawak kunci



nyah dengan qiqi
ca, kau buat muka gitu nak kena sepak ke?



tak penah di buat orang keluar beramai ramai sampai berkereta-keriti
penuh dataran pahlawan tu dengan bebudak course aku je



acap ni aku nak tangkap gambar dia duduk depan aku dah kenapa??



kau dah hafal dialog mandarin tu zak??

eh dialog? tu bukan lirik lagu ke??

masa sebelum masuk u dulu
aku cukup takut nak kawan dengan kawan2 aku yang duduk shah alam
sebab banyak cerita dalam drama, budak bandar tak suka budak kampung

tapi kawan2 aku tak gitu, doang baik sangat
tak kisah kau sapa, bekawan atas dasar kawan
sebab tu aku dengan kawan2 aku yang melaka ni still rapat sampai skang
masih contact dekat facebook dengan twitter

doang ajak aku naik KL, sebab nak belanja makan
aku je tak naik lagi sebab kekangan masa

dan lagi kau orang mesti rasa pelik kenapa banyak gambar budak lelaki kan
kebanyakan kawan2 perempuan aku dulu doang free hair aka tak pakai tudung
dan sekarang doang dah pakai tudung malah lebih sempurna berbanding dengan aku

jadi sebab tu gambar2 kawan2 perempuan aku
aku tak publishkan.. :)


kau taw, memori tu indah untuk diingati
sebab tu yang mengikat kita dan rakan2 kita bila berjauhan
dan itu yang menjadi topik perbualan bila kita berjumpa lagi
di masa akan datang.
all the best kawan2.. (",)



aku masa zaman universiti memang tak reti dress up pun... heee

4 comments:

izansalleh® said...

Sengal. gambar ko satu pon tak ade! last sekali pon bontot je ko bagi aku! Tapi aku boleh kenal itu kau...jalannye kengkang! hHAHAHAHA

su suraya said...

hahahahaa kuarang ajaq izan! nanty aku dah dress up lawa2 aku upload pic aku..

tapi macam biasa gambar dari blakang je. hihihihi

izansalleh® said...

Rinduuuuuuuuuu..sumpah rindu!

su suraya said...

betul!!!!!!!!!!!! :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...