Blogger Widgets ssssshhh...: kehidupan selepas perkahwinan

Monday, November 27, 2017

kehidupan selepas perkahwinan

Assalamualaikum.

aku tukar lagi sekali link blog. sebab aku taknak siapa2 taw. blog ni biarlah jadi tempat untuk aku luahkan rasa je. aku dah kawin. yet dah mengandung pun. sekarang dah 7 bulan ok. so aku bersyukur sebab sekarang dikurniakan dengan lelaki yang Insha Allah sangat memahami. 

now aku dah ada kerja tertap. Alhamdulillah, rezeki Allah tak pernah salah. kalau ada rezeki mungkin aku naik pangkat, cuma aku nak korang taw aku tak mintak sbb aku baru kerja tiga tahun. dalam masa tiga tahun, aku struggle and aku cuba buat terbaik. and management bercadang nak naikkan post aku dan upgrade level aku. aku terima aku assume tu rezeki baby yang dah nak lahir nanti. 

tapi cerita ni aku tak cerita dekat kawan2 aku. bukan sebab aku nak simpan sorang. sebab aku tak taw nak start macam mana. aku takut gaya aku bercerita salah and kawan aku assume aku nak menunjuk ke apa ke. no! a big no! aku takde niat. sebab tu aku prefer diam.

end up benda ni kantoi juga bila kawan aku dapat taw dari orang lain. yess! as expected. aku dianggap pengkhianat hanya sebab tak menceritakan post aku naik pangkat. kalaulah orang paham apa aku rasa, aku tak taw nak cerita benda ni macam mana. salah cerita orang salah paham. dan sekarang dah jadi pun. kawan aku expect aku nak naik pangkat sorang2. 

tuduhan tu keras sangat. beb. aku cuma nak ko taw tuduhan ko terlalu keras and aku takleh terima dan aku prefer berdiam diri. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...