Blogger Widgets ssssshhh...: satu lepas empat lagi tinggal

Wednesday, October 27, 2010

satu lepas empat lagi tinggal

tadi dah lepas paper FMI, lega die tak payanh nak cakap la.memg rase mcm baru lepas buang batu telekat kat lam palotak neh.market2 segala sume ader lagi.tadi naseb baek sume okay la.takdela tensen.aku dok jadi tukang masak plak tym paper tadi, menggoreng je ape yang die soalan tu mintak.tgk kiri tgk kanan.muke semua nak tensen, hadoii bejangkit kat aku ngan aku sekali tensen.bukan tensen tak pat jawab, tensen nengok orang kiri kanan. tapi tadi siyess kelaka, first tym aku jumpe exam doang mengadap depan2. mcm nak bedating je tadi tapi dengan erti kate lain dengan beramai ramai.tok kadi ehh pengawas tu.ehh diam ko, cakap banyak sangat pun tak leh jugak.hahhahaa merapu mcm kambing dah neh.tapikan aku rase tadi tak bape nak konpiden la, bukan tak leh jawab tapi tadi mcm boleyyylaaaaa..haa paham tak.ni kes banyak main neh..aisshhh suuu,belaja2. tinggal lagi pat paper.so strugglee laa,,hang dok online lagi nape?? yang bace nehh tak study ke??hahaha..tunggu la mood blues aku sampai.memg bebunge bunge la bahase aku nanty aku wat kat post neh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...