Blogger Widgets ssssshhh...: the first avenger

Tuesday, August 9, 2011

the first avenger



What can I say, the movie just to awesome. Wahh!!! Speaking pulak aku ni. Saja je tu mengada ngada. Dua hari lepas aku pergy tengok captain America. Sebagai seorang perempuan yang normal apa yang aku boleh kata ialah hero dia memang kacak neh!! Aku tengok dengan sapa?? Yang tu biarlah rahsia k.hehe movee ni tak da langsung dalam plan aku nak tengok wayang.

Kiranya nak masok list aku pun tak layak la. Ni sebab orang dah ajak so aku pergy je la, dah dia belanja . Okay fine kalau korang nak taw cerita ni sumpah kelakar. Teknologi doang memang gempak la sebab boleh buat badan hero tu kecik macam betul2 kecik dekat real life sedangkan dekat luar cerita badan dia bapak bagak (taste cha sangat okayy J).

Aku review la sikit cerita ni, cerita ni pasal peperangan amerika dengan German. Ada kaitan ngan hitler bagai. Time perang tu orang Malaysia kat mana lak eh?? Doang dekat dalam wayang tengah tengok muvee tu le. Soalan senang pun tak leh jawab ke? Aishhh. Cuma yang spoil skit kejap2 muvee tu gelap. Panas sangat agaknya wayang tu. entah la kan.

Lepas tu aku merayau le kejap dekat area2 situ mana taw dapat sambar baju barang selai dua kan. Ok fine tak dapat sebab tak da duit. Lepas tu nak dekat pukul 5 lebih aku pun balik la. Naik bas united beb. Bas lagenda tu, kiranya tahap dah layak masuk muzium kebudayaan Negeri Sembilan la senang cakap. Bunyi enjin je dah macam jet nak belepas pergy bulan tu ha. Gila kau tak gempak.

Yang paling tak tahan tu boleh pulak bas tu buat seround then masok parking balik sebab yang aku dengar clutch bas tu problem la apa la. Tak kesah la kan. Yang aku paling tak paham masa driver bas tu kata okay setel dah, satu bas leh besorak kegembiraan. Aku macam nak mati la blur kan. Okay aku cun so cover la sikit muka blur tu.wahahaha.

Kok iye pun bas tu dah boleh gerak tak perlu kot nak bersorak. Doang ingat ni menang bola ke?? Makin tak paham aku. Yang aku taw bas united tu tak sedar diri pergi lalu area melang and tak lalu rumah aku. siamang. Alamak termencarut! Nasib baik dah bukak pose. ! Macam nak mampos aku cari alternative macam mana nak balik rumah. Kalau aku taw bas tu lalu jalan baru baik aku naik mara liner tadi.cisss!!!!

then tadi aku perasan tahun 2012 bulan May nanty, ada filem the Avengers. Tataw la best ke tak kan tapi yang aku taw aku nak tengok and dah masok list pun. Kenapa?? Sebab ada Rober Downey Jr dalam tu. that’s mine. Heee..yahuu dah abiss taippp

p/s: sebenarnya aku pegy tengok muvee ni dengan abang biologikal aku maksudnya abang kandunglah, tu pun tataw ke.hahaha jangan pikir lain ye tak baik

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...