Blogger Widgets ssssshhh...: sukan sebabong

Tuesday, October 23, 2012

sukan sebabong

assalamualaikum
even aku lambat janji aku cakap kan
dari tada langsung kan. ha kau diam
tahniah kepada skuad kelantan sebab menang
game gila dramatik, 
player plak semua ada bakat besar dalam bidang lakonan
aku macam nak mati sokong atm. 
gol offsaid atm paling frust.
takpe doang dah buat the best.hahaha
tahniah klate

dan juga skuad harimau muda, menang newspaper cup
tere poit. tahniah2. ingat senang. tapi tulah tak update dekat tb kan
kalau ada kat tb lagi style tu der. tapi tu lah

then LCW menang. aku dah hangin first kalah
tapi tu la dia lambat nak panas kot
nak panas cepat pergi dapur gas tu ha kan. dah merepek
then kepada regu negara. even no 2,
tahniah weeyy. sebab bukan senang nak masok final
cuba kita main. jangan kata saringan
nak letak nama sebagai penjaga net pun belum tentu lepas

and the blues. terbaik wokk.
even avb man perang psychology sebelum game
tapi skuad di matteo rileks je mengatur serangan
even kita ketinggalan masa awal2 game
aku dapat rasa avb still panas hati kes dia kena pecat dengan roman
rileks bro. kau bawak hotspurs leklok.
confirm kau dapat naik balik.
yang lepas tu lepas. perghh tetiba
ktbffh. heee


idea nak buat entry lain kering seyh
idea muncul time aku dalam bas, time aku tengah merempit
time aku ngadap laptop sehari ni tanak plak dia muncul.
ideaa ku seruu dikau.. perghhhh

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...