Blogger Widgets ssssshhh...: enganged

Friday, February 4, 2011

enganged

enganged tu ape..? ala ko korang tepon kengkawan korang then die lak tengah dok gayut ngan orang lain, engange lah tu.hahaha bukan yang tu lah kedaung enganged tu tali tutut atau bahasa sanskritnya tunang.meh sini aku nak cer skit, dalam dok banjir merata di sana sini dan aku adalah salah sorang mangsanya, ececece nak gak mention tu abang sedara aku dah due orang bertunang weyh.sorang semalam n sorang hari ni.sorang belah mak n sorang belah abah.so belah la kau.hahaha bukan lah.aku nak cakap yang even banjir melanda di merata negeri dan tempat tapi orang bertunang tetap di tunangkan.banjir bukan penghalang sebab bukan tempat doang pun yang banjir tapi tempat lain.hahahahaha bodo kau sape suh caye.pecayo laie.aku bosan neh.dats why aku nak merepak je ini hari.k la.korang g berambus bus bus bus..bubuiiiii

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...