Blogger Widgets ssssshhh...: the weird feelings

Thursday, February 24, 2011

the weird feelings

aku tataw kenapa, aku ni sejak bila plak kan jadi sensitif.sejak bila aku cepat tensi dengan benda2 remeh yang boleh merosakan kepala aku.kadang2 aku rasa sensorang sangat.oarang yang rapat dengan aku pun aku macam dapat tangkap yang doang dah mula tinggalkan aku.kadang2 aku rasa macam orang bodoh sangat.aku tak dapat manage diri sendiri.aku abaikan perasaan orang keliling aku.aku buat hal aku.aku tak tengok oarng.kadang2 doang tak perasan yang aku sebenarnya tak pandai nak tunjuk response yang aku into doang.orang tak penah nak paham aku.aku memerlukan bahu seseorang tapi orang tu dah lari tinggalkan aku jejauh.so kat sape aku nak cer problem aku yang tak penah selesai neh.kat sape??? tak de sesape weyy..semua orang dah memang pakat nak leave me alono.so i deserve it.i'll try to face it.damn suck la yuuu

1 comment:

misz sempoi said...

noxx..cecita-cecita....aku ni sapa nox?? story kat aku sudah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...