Blogger Widgets ssssshhh...: wow! 2

Tuesday, February 1, 2011

wow! 2

berjumpa kita lagi dalam rancangan wow 2!! hahaha palotak die la.aiseyymann lame dah tak update blog.tah ape jadi pun aku tataw.gedik gilee.setelah masuk berita semalam dan dengan bantuan reporter pakcik nabil ( padahal die teperangkap kat sana) memang sahlah kat segamat dah banjir.weyy aku tekejut neh.tataw nak respon apa dow.menurut beliau lagi kalau takat paras lutut tu takdahal lah.letrik pun takda.begelap la kau kat sana weyy..sian beliau..aiseyymann kasut hanyut, baju terbang.arghh!! dengan bantuan jiran aku yang baik hati lagi budiman orangnya, hahahaha die bagilah aku pakai pesbuk die kejap tadi.so aku tengok memang dah tenggelam bandar segamat wey.billion pun nampak half je.skang aku dah paham kenapa shopping complex tanak bukak dekat situ.rugi dow.kalau banjir memang masak aku cakap dengan kau.tak dapat aku bayangkan macam manalah rumah aku dekat sana.first time jadi macam neh..meragau kau.buku sume atas meja.janganlah basah pleaseee.gambar aku tak sempat nak copy lak.nanty kalau aku dah copy aku upload kat sini kay.sebenarnya mulut aku ni gatal nak cer sal banjir neh kat kengkawan aku tapi macam sume dah taw je.so mulut aku yang gatal neh aku transferkan kanlah gatal tu pegy kat tangan aku.so tangan aku pun gatal menaip.so terjadi lah post banjir neh disini.hahahahhahaa hamlauu ahh!!! byeee

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...