Blogger Widgets ssssshhh...: lenjan je

Friday, April 29, 2011

lenjan je

Salam, hehe watpe korang? Lame gila aku tak update blog.malam ni besakan aku online tapi lelame aku sampai tataw dah nak bukak ape.too much of everything is never good.haha not.my friend tagline.aku cedok je pinjam jap.harini dah abes 4 paper.hope sume okay.aku risau btol paper arini, sumerang cakap buleh buat, aku bukan tak leh buat tapi entahlah.yakin tak yakin sangat je tadi.hmmm pastu doing keep on cakap senang n macam latihan biasa2 lagi wat aku ras emacam nak letak je muka dalam enjin lori balak.damn! payah betol aku nak score econo neh.adoi takpelah hope sume okay kan.just tanak repeat mistake yang lame je.cukuplah dah ada pengalaman sekali kan.hmm pape je la.aku tataw nak sodok ape lagi lam blog usang aku neh.rase nak kua g jenjalan tapi takde mood plak.rase nak dok umah dah blank tataw nak buat ape.ape nak tulis lagi neh.pasni pat bulan dok umah kan.memang pecahlah pale otak sume.plan banyak dah neh.jalan ke tak tataw la kan.ikot flow je la.malam neh mood aku agak slom sikitlah.macam terbang2 je.ape nak buat neh.takpelah mampos ah, pandai lah nak hidup kan.hahhaa cau

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...